måndag 17 augusti 2009

Pimpnings saker



I dag hängde jag upp gardinerna i det " gula rummet". Min uppdrags givare hade använt sitt rum lite grann och det var kul att se vad som fattades. Han hade lagt mynt och andra saker på arkiverings möbeln och där har jag köpt den turkosa glaskulan som han numera kan lägga sina prytlar. Sedan såg jag att han hade slängt sin jacka och ställt sina skor bakom skrivbordet och för att råda bot på det så köpte jag krokar och en skohylla. Jag kan tänka mig att när han ligger i kannapen så kommer han att läsa tidningar så jag köpte ett genomskinlig tidningsställ. Till konferans bordet köpte jag en vatten karaff och 2 glas för möten som kanske behöver svalka. Och den mest underbaraste växt som jag skådats skall även finnas för att ge liv och en annan kulör till rummet. Det som fatts är lite mer belysning, får se om det hinns med denna veckan.

Inga kommentarer: