torsdag 16 september 2010

Besök Huset Lilla Nääs




I lördags åkte jag och familjen ut till Nääs för att fika och umgås och bestämde oss för att titta in på Lilla Nääs som ligger på andra sidan av Nääs slott som ligger mellan Floda och Alingsås. Jag hade förväntat mig att hitta engelsk inredning men istället blev jag helt överväldigad av inredningen och utbudet som håller mycket högkvalitet. Här hittar man allt från unika ting som Marie, som äger butiken, inhandlat från sin resor utomlands till mycket kända märken som Burberry , Designer Guild, Carl Malmsten och mycket annat. Jag tycker om hur Marie har möblerat varje rum i denna fantastiska tegel villa, bilderna kommer från inredningsbutiken Huset Lilla Nääs. Här hittar man även både tyger och tapeter och även en och annan Smällkaramell för både folk och fä:))

Huset Lilla Nääs öppettider:
Tisdag-Fredag 11:00-18:00
Lördag-Söndag 11:00-15:00
Måndagar Stängt.

Telefon och Fax: 0302-34262

Inga kommentarer: