onsdag 7 maj 2014

Oj oj vilket flyttkaos!!!

Jag ser att mitt senaste inlägg på bloggen var i januari och nu är det maj månad...... under den tiden har ytterligare några smällkarameller fötts och hela Smällkaramell har flyttat till en underbar herrgård i Kungsbacka/Fjärås som heter Bergsäter.
Meningen är att Smällkaramell ska samsas med hela min familj, två hästar, två marsvin, en kanin, en tupp och en höna;)
Smällkarmell får på så sätt större lokaler och en helt underbar miljö för fotografering m.m.


Problemet som jag nu står inför är att göra iordning Smällkaramell lokalerna. Jag har ryckt ut en gammal heltäckningsmatta och fått fram ett gammalt golv som jag tänkte måla. Efter det ska jag ge mig på väggarna för att få till en mer tidstypisk touch på det hela. Ni kommer att kunna följa hela förvandlingen och mycket att vardagligt här på Smällkaramell bloggen;)




Inga kommentarer: