söndag 16 augusti 2009

På väg hem!!!

I dag packade vi ihop våt lilla husbils hem för att åka hem. Vi har varit ute i nio dagar. Vi har haft blandat sol och regn och alla i familjen har haft ett psykbryt var men vi blev alla sams till slut. På en liten yta måsta alla vara vänner..... Jag måste ge våra hundar en eloge för gott uppförande, de har skött sig bäst av alla föutom att stora hunden åt upp en fjärils klet leksak som några dagar senare hängde intakt ur hennes rumpa...... Vi har legat hälften av tiden på camping och andra hälften ute i det fria. Nästa gång ska vi åka inåt landet då man längs väst kusten har bestämt att man inte får fri campa på allt för många ställen. Jag får lite panik när jag är på en camping men barnen tycker att det är superkul så det är bara att lyda.
Nu ska jag hem och ägna mig åt mitt kära smällkaramell, har faktist saknat mitt jobb:))))

Inga kommentarer: